Prima pagină > Uncategorized > My problem is getting worse …

My problem is getting worse …

Asa e cum zice titlul … Sper ca in urma acestui post sa nu va dati chiar toti ochii peste cap si sa ziceti ceva de genul „Uite-o si pe asta cum se plange!” . Dar credeti-ma , cu fiecare capitol imi e din ce in ce mai greu sa scriu , comentariile se imputineaza vizibil , de fiecare data sunt tot mai dezamagita . Incep sa cred ca nu scriu eu bine , ca plictisesc lumea , ca MYHAC nu e demn sa fie citit de voi … Ma consum enorm pentru ca atat suflet am putut pune pana acum incat nu ma recunosc .

Daca nu va place , lasa-ti un coment , dati-mi sfaturi , criticati-ma pana va dor degetele de la tastat , am nevoie de ele sa remediez greselile , pentru ca stiu ca sunt destule si voi le vedeti mult mai bine . La concursul recent am primit exact 36 de voturi , ei , unde sunt acele 36 de persoane care , banuiesc , citesc si le place acest fic … La inceput , cand inca eram pe blogger , la primele capitole am avut o data si 20 de comentarii , unde sunt cititorii , cum sa nu cred ca eu sunt de vina . Imi pare rau ca am ajuns sa fac un astfel de post in care , zic eu , nu ma plang , doar ma exteriorizez , ma descarc .

Am nevoie de sprijin , nu sunt robot , nu sunt masina de scris , sunt om … si am sentimente profunde si sincere , dintre toate acum revoltandu-se dezamagirea .

Multumesc celor care comenteaza , care sunt alaturi de mine , care stiu sa imi zica in fata o parere sincera , cruda , dar de o importanta incontestabila , care incearca sa ma ajute sa ma perfectionez . Multumesc si celor care doar citesc , desi ii rog acum din tot sufletul sa imi spuna parerea lor , fie ea cat de mica . Vreau sa va cunosc , sa ne simtim bine pe acest blog , sa fim ca o familie care se critica , se ajuta , se consoleaza , se felicita SINCER !

P.S. : Capitolul 15 va aparea – sper eu – cat de curand , intr-o zi , doua .

Kisses !!!

Always the same , Dyana :*:*>:D<>:D<

Categorii:Uncategorized
  1. Dy@nn@
    August 31, 2010 la 1:39 pm

    dyanna nu toti comm eu am 218 pe zi..si cate comm uneori 0 dar asta nu inseamna ca nu le place:D
    te rog nu renunta:D

    • August 31, 2010 la 1:46 pm

      Daaa , Dy@nn@ , dar eu nu mai pot astfel , e o perioada de declin dureroasa , crede-ma . Nu vreau sa renunt , incerc sa nici nu ma prea gandesc la asta , dar sunt extrem de dezamagita pentru ca iubesc treaba asta si vreau sa stiu ca si altora le place , altfel voi continua ficul (bineinteles) , dar numai in fisierele mele .

      Kisses !!!
      Dyana :*:*>:D:D<

      Multumesc foarte mult pentru interventie , apreciez , nici nu sti cat …

  2. August 31, 2010 la 2:42 pm

    Nu renunta..daca nu lasa comm asta nu inseamna ca acest fic nu este citit..mie chiar imi place ..si chiar te felicit ..mergi mai departe.Arata ca nu renunti asa de usor..fi tu una dintre cele care nu le pasa ,care merg mai departe indiferent de cate comm ai.Sunt unele persoane care iubesc acest fic si ar trebui sa te gandesti si la cei care lasa comm,nu cred k le-ar place sa renunti din cauza altora.Eu sincer sper sa continui cu urmatoarele cap.Meriti toate laudele din partea mea.:D

    • August 31, 2010 la 2:58 pm

      Hei , Saya , am citit de cateva ori comentariul tau si …pot spune ca m-ai facut sa zambesc sincer , mi-ai insuflat subtil un inceput de speranta , incredere , sper ca asta sa fie prima licarire , urmand sa se aprinda din nou acea faclie mareata care sa ma arda confortabil , care nu ma lasa sa gandesc macar ca as putea renunta .

      Exact de asta am nevoie , sa vad ca ii pasa cuiva de acest fic , ca ii pasa de mine ! Sa vad ca cei care comenteaza se inmultesc , ma ajute printr-un simplu semn de viata .

      Kisses !!!
      Dyana :*:*>:D<

      Sincere multumiri inca odata celor care nu ma lasa sa fiu slaba 🙂 .

  3. August 31, 2010 la 2:55 pm

    Eşti o fată foarte isteaţă şi cu un talent mare curgându-ţi prin vene, Dyana. Evoluezi foarte mult, nu trebuie să renunţi. Te rog…Spun astea pentru că am ajuns să te cunosc :)) . Hehe! Cât se mai râde pe la noi :)). C’mon! :*

    • August 31, 2010 la 3:16 pm

      Măi , Bi , legi tu acolo 3 randuri de cuvinte si tot le legi iremediabil de perfect :X , tot reusesti sa ma faci sa rad sau macar sa zambesc 🙂 . Sti sa spui exact ce trebuie, cand trebuie 🙂 . Iti multumesc enorm de mult , habar nu ai cat , pentru ca tu esti una din putinele persoane care sunt cu adevarat alaturi de mine , care ma inteleg cu toate toanele mele :)) .
      You’re true !!! Si aceasta interventia a ta imi demostreaza inca o data ca ma cunosti mai bine decat credeam eu , ai pus punctul pe „i” rau de tot , mi-ai atins latura sensibila care la mine e foarte instabila .
      Thanks again … sis :)) !

      Kisses !!!
      Dyana :*:*>:D:D<

  4. Deny
    August 31, 2010 la 5:02 pm

    Hey, ce – i cu toate astea?
    Cum adică nu’ s cititori? Eu ce sunt? NOI ce suntem ? Doamne, te batttt! :)))
    Eu zic să continui să scrii. Mulţi citesc, te asigur. Doar că, comentatul poate nu e punctul lor forte. Sau… cum se spune, ” lenea e cucoană mare ” :))
    Deci, tu scrie – ncontinuare. 😡
    And.. smile. 😡

    • August 31, 2010 la 5:17 pm

      Denyyy :*:* , tu esti una dintre exceptiile care intaresc regula :)) . Asa , tu esti cititoare fidela , cu comentarii frumoase , inteligente , te vad ca pe o prietena desi nu ne intindem noi la povesti kilometrice . Esti o fata draguta , talentata si cel mai important desteapta . Multumesc mult pentru interventie , cu fiecare comentariu nou aparut pe aici imi tresalta sufletul de bucurie , ma faceti sa ma simt … speciala prin cuvinte simple , dar profunde :X.

      Kisses !!!
      Dyana :*:*>:D:D<

  5. August 31, 2010 la 5:30 pm

    Diana, cu prima ocazie ai din partea mea o palma, bine, fie doua, asa ca ai spus numai ca renunti. Al doilea lucru: de ce trebuie sa-ti peste daca x sau y comenteaza fic-ul? scrii pentru tine si pentru ca asa te simti tu bine, nu pentru ca x sau y sa comenteze. Al treilea lucru: nu renunta asa usor, gandeste-te ca poate sunt persoane care chiar sunt interesate de acest fic si il citesc zilnic. Nu cred ca acolo ai 0 vizulizari. Este macar o zi in care sa ai 0 vizualizari? Nu!. Dezamagita? Nu ai de ce sa fi si nu ai de ce sa te simti nici vinovata, pentru ca sunt care, repet, chiar citesc fic-ul asta. Si asa ca incheiere: chiar am sa iti dau doua, bine fie, trei palme pentru ca le meritiii!
    hai pusii :*:*

  6. nik
    August 31, 2010 la 5:31 pm

    desi ma doare, vreau sa stii ca te sustin!!dar iti spun ca nu merita sa renunti la scis pentru ca nu ai comentarii. si nici sa te intristrezi din cauza asta.cum a spus si deny sunt citittori dar nu comenteaza. cum am spus eu o sa te sustin in tot ce faci si nu o sa iti zic sa scrii caci stiu ca nu asta e dorinta ta. te rog nu te supara, zambeste si incearca sa treci peste…macar pentru cei care suntem langa tine:X:X:X:X

  7. August 31, 2010 la 6:13 pm

    Vezi?..sunt perosane care te sustin..noi te sustinem foarte mult si suntem alaturi de tine..si iubim acest fic.Nu trebuie sa iti pese de numarul comm pe care le ai.Important este ca undeva sunt si vor fi in continuare fanii al acestui Fic.Este bine ca ai afut curajul sa il incepi..altii nici macar inceputul nu il fac bine..deci este pacat sa renunti acum.Cum au spus si celelalte fete Zambeste si tine minte suntem alaturi de tine.

  8. Septembrie 1, 2010 la 8:35 am

    Imi pare rau ca nu am mai intrat pe aici
    pierdusem link-ul si am uitat ca te am in lista de mess
    si jur solemn ca o sa comentez de acum inainte la fiecere capitol
    :D:D
    Ceea ce ai scris e minunat si multora le place
    si eu ador ficul asta
    si l-am adorat de la primul capitol asa ca te rog sa nu te lasi de el
    merita terminat

  9. Septembrie 1, 2010 la 5:51 pm

    Ia zi :-w daca tu nu continui ficu-l cum as mai rade la „prostiioarele” pe care tu le scrii ?:))) la greselile imense pe care le faci?:O La propozitiile kilometrice fara predicat?:)) la frazele nesfarsite fara inteles?:-s cui i-as mai zice (in gluma, bine-nteles) ca e proasta? si cui ar mai trebui sa-i corectez si sa-i citesc prima capitolul nou? CUI, Dyana, CUI? :))))
    :*

  10. Septembrie 1, 2010 la 6:00 pm

    Da , Caarmen , ai lovit sub centura :)) , dar ce m-as face fara tine ?:-<
    NU MA LAS FETELOR , pentru voi nu o fac ! Pentru ca nu meritati sa va dezamagesc , pentru ca ficul acesta , my fist one :X:X , merita inca o sansa , dar va rog , va rog mult sa nu ma lasati pe viitor . I need you like air !!! Cuvintele voatre deosebite m-au facut sa ma razgandesc brusc si m-am intors pe carea cea buna 🙂 .
    Multumesc , Dy@nn@ , BibbyEllen , Saya , Deny , Caarmen , Anca , Nik , love ya girls :* !

    Kisses !!!
    The same boring , Dyana

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

