Prima pagină > Uncategorized > Inca … inca … o LEAPSA !

Inca … inca … o LEAPSA !

Da , am mai primit INCA o Leapsa :)) de la Andru , Catalina si Marty . Thank you girls :* !!!

Ok , let’s start ( trebuie doar sa continuati propozitiile de mai jos , dupa puncte-puncte 😉 ) :

“Mama este cea mai … speciala persoana pe care o cunosc , cea in carea am incredere si stiu ca ma va intelege indiferent de situatie . In ea gasesc sprijinul si ajutorul neconditionat de care toti avem nevoie . Ea e cea in fata careia urasc sa plang , pentru ca ma simt mai slaba , mai vulnerabila sub mangaierile ei materne . „

“Cand dansez parca … scot copilul din mine , ma simt libera si uit de toate probleme , sunt o noua „eu” ” .

“Imi vine sa vomit de la … ( asta e intrebare capcana  … la propriu sau la figurat se refera ? :)) )  vreo boala ?! Ce stiu eu , nu prea obisnuiesc sa fac asta prea des :)) .

“Ma plictisesc cand … nu am ce face , nu am cu cine vorbi , sunt singura fara laptop-ul meu . „

“Mi-ar placea de Edward daca … Um … hello ! Mie deja imi place de el :)) , cu tot cu toanele lui de vampirel >:) .”

“Cand vad un tip hot … imi clatesc ochii =p~ . Daaaa , luati-o cum vreti .”

“Ma uit la oameni  si … ii vad :X ! Imi fac cruce la nivelul de inteligenta a unora care (din pacate) ne inconjoara la fiecare pas .”

“ Ma enervez cand … nu imi convine ceva . Nu stiu , ma enervez foarte usor 😀 .”

“Porecla suprema pentru tata este … hmmm , din cate stiu eu nu are , dar e un mister neelucidat :)) „

“Ca animal as fii … o pasare , nu conteaza de care 🙂 .”

“Fac pe nebuna numai cand … am cu cine .” (Hehe , asta a fost scurta … )

“Prietena mea cea mai buna imi spune mereu … totul in fata si apreciez asta la ea enorm :X .”

“Cand sunt suparata scot zgomote … shit ! Hai sa o lasam asa , bine ? :)) . „

Asta a fost , mie mi-a placut ,am ras in timp ce raspundeam .

Si o dau mai departe la … foarte multe persoane :

BibbyEllen

Andru

Caarmen

Romina

Deny

Nik

Anna

Oana

Campire

Madelyne

Marydulcik

Silver

Catalina (ficul It’s complicated )

Kisses !!!

Dyana :*:*>:D<



Categorii:Uncategorized
  1. Septembrie 1, 2010 la 9:25 pm

    http://diddieboom.wordpress.com/2010/09/01/leapsa/ . Leapsa de la mine . Detalii pe blog 🙂

  2. Septembrie 2, 2010 la 9:20 am

    Foarte dragut!

  3. Septembrie 2, 2010 la 10:08 am

    încă… încă… încă o leapșă. de la mine. 😛 o găsești aici: http://byandru3.wordpress.com/ . o știi deja, dar în fine… :D:X
    kisses, Andru:*:*

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

