Prima pagină > Uncategorized > Chestionar …

Chestionar …

Nup , nu e alta Leapsa :)) , e un chestionar :> .  Si e interesant … si funny … Ii multumesc foarte mult lui Catalina pentru el . You rock , dear :*>:D< !!!

1) Luati cartea cea mai apropiata, deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al 4-lea.

Reuniunea ( a patra carte din seria „Vampire diaries” >:) ) … „nemiscata , apoi se intoarse sa se uite la ea” … Auci ! Asta nu are nici gram de logica si nici nu suna bine :)) .

2) Fara sa verificati, cat e ora?

09:10 ?!

3) Verificati!

09:06 … am fost aproape :>

4) Cum sunteti imbracat?

Pai , avand in vedere cat e de devreme , mi se pare chiar normal sa fiu inca in pijamale :)) . Sunt galben cu verde , cu toate neamurile de animale pe ele , zici ca e zoo :-j .

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar pe ce va uitati?

Pe un site de filme 😀 , cautam primul episod al sezonului doi din Vampire diaries … inca , fara succes 😛 .

6) Ce zgomot auziti in afara calculatorului?

Cineva taie iarba afara ca un dement :)) , sper sa i se strice odata masinaria aia ca inebunesc :-l .

7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

Ultima data am iesit in curtea bunicii si am facut balonase de sapun :X:X . Don’t laught :)) !

8)Ce ai visat ieri noapte?

Sincer , nimic . Am dormit dusa , era extenuata rau de tot  …

9) Cand ati ras ultima oara?

Acum vreo 2 minute , cand am citit chestionarul lui Cata si a lui BibbyEllen :))) :X:X .

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?

Multe postere …si un tablou cu cai :> …:))

11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, carHe ar fi primul lucru care l`ati cumpara?

Un frate pentru Silver =)) (laptop’a mea :)) ) . Pe bune , un laptop mai micut pe care sa il pot duce la tara , sa fie total proprietatea mea …

12) Care este ultimul film pe care l`ati vazut?

Hmmm , stai sa ma gandesc … sunt maniaca de filme 😀 . Cred ca … The day after tomorrow … suna a film siropos , dar e actiune >:) , ceva cu era glaciara .

13) Ati vazut ceva neobisnuit azi?

Mda , m-am trezit singura pe la 7 dimineata :O . Asta trebuie scrisa in calendar si data la stiri !

14) Ce parere aveti despre acest chestionar?

Doua cuvinte : interesant si funny :)) .

15) Spuneti`ne ceva ce nu stim inca.

Cred ca mi se strica scaunul ergonomic . Damn it ! Si ar mai fi ceva , dar nu va zic inca >:) .

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi fetita?

Izabela – da , cred ca asa :X . Imi place numele asta de cand eram mica :X .

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi baiat?

Călin sau … Vlad ?! I have no idea 😀 .

18) V`ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

Dap :”> . Ceva gen Anglia , State … 😀 .

19) Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?

Prostia , clar !

20) Va place sa dansati?

Aham 🙂 .

21) George Bush?

Michael Jackson =)) .

22) Care a fost ultima chestie pe care ai vazut`o la televizor?

Tom si Jerry :X . Love that cartoons :X .

23) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?

Pe bune , numai 4 ? :O:O Dar eu vreau mai multe … :-< . Ok , deci :

BibbyEllen (desi il are , dar nu conteaza :)) )

Andru

Caarmen

Deny

Kisses !!!

Dyana :*:*>:D<>:D<

Categorii:Uncategorized
  1. nik
    Septembrie 10, 2010 la 6:19 pm

    hey ai primit un cadou de la mn.:*:*:*
    Il gasesti aici http://nikannie.wordpress.com/2010/09/10/another-gift/

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

