Prima pagină > Uncategorized > Lots of „Thank you so much!”

Lots of „Thank you so much!”

Hei , lume :* ! Deeeci , vin cu vesti genial de bune pentru mine ! Stiti concursul acela de poezie la care am participat cu „Antiteze vitale pentru univers” ? Ei bine , a luat sfarsit iar eu , deci EU , am luat premiul I 🙂 . Consider ca e o mare reusita pentru mine si in primul rand pentru implicarea mea sufleteasca in tot ceea ce impartasesc aici cu voi .

Aici este diploma :

In semn de multumire , m-am gandit sa postez in premiera o alta poezie 😀 . Nu stiu cum vedeti voi acest gest , dar asa am simtit ca trebuie sa fac 🙂 . O gasiti aici. Se numeste „Ploaie de ceara” .

Kisses !!!

Dyana:*>:D<

Categorii:Uncategorized
  1. Octombrie 10, 2010 la 6:19 pm

    il meriti 😀 Bravo!!

  2. Octombrie 10, 2010 la 6:43 pm

    Dap, îl meriţi din plin!! :X

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

